İade ve Teslimat Politikası
İADE (CAYMA) POLİTİKASI
SATICI, TÜKETİCİ’nin Sözleşme’den doğan yükümlülüklerini Sözleşme ve ön bilgilendirme formunda belirtilen şekilde yerine getirmediği takdirde süre vermeksizin sözleşmeyi feshedebilir. Ayrıca SATICI, iş modellerindeki değişikliklere bağlı olarak ve tamamen tek taraflı kararı ile Sözleşme konusu malı/hizmeti TÜKETİCİ’ye sunmaktan vazgeçebilir ve sunumunu sona erdirebilir. Bu durumda, TÜKETİCİ’nin varsa peşin olarak ödemiş olduğu bedel erişim hesabına göre kendisine iade edilecek olup, TÜKETİCİ’nin bunun dışında her ne ad altında olursa olsun herhangi bir bedel talep etme hakkı olmayacaktır.
Malın/hizmetin sunumunun SATICI’nın kendisinden kaynaklanmayan bir sebep ile imkansızlaşması halinde, sözleşmenin ifasının imkânsız olduğunu TÜKETİCİ’ye makul süre içinde bildirmek ve bu sürede hizmeti durdurmakla yükümlü olacaktır. Hizmetin SATICI’nın kendisinden kaynaklanmayan bir sebep ile imkansızlaşması ve hizmetin durdurulmasından sonra SATICI, ifa edilemeyen hizmetin ücretini TÜKETİCİ’ye en geç 14 (on dört) gün içinde tek seferde iade eder.
İşbu Sözleşme uyarınca yapılacak her türlü para iadesi, tek seferde yapılacaktır. Ancak ilgili tutarın bankaya iadesinden sonra, paranın TÜKETİCİ hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, TÜKETİCİ, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından TÜKETİCİ hesabına yansıtılmasının ilgili bankadan kaynaklanan sebeplerle uzayabileceğini veya taksitler halinde kredi kartına iade edilebileceğini şimdiden kabul etmektedir.
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesi gereğince hazırlanan ve Resmi Gazete’nin 27.11.2014 tarihli 29188 sayılı nüshasında yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin 15. Maddesinin e ve ğ bentleri gereğince, bu sözleşme kapsamındaki mal, “dijital içerik” olduğu ve “elektronik ortamda anında ifa edilen hizmet ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mal” olduğu için cayma hakkından istisna tutulmuştur. Bu nedenle, cayma hakkı kullanılamaz.
TESLİMAT POLİTİKASI
TÜKETİCİ, satın aldığı malı/hizmeti ile ilgili ön bilgilendirme formunu okuyarak onaylaması ve satış sözleşmesi ile satış onayını yapmasını müteakip TÜKETİCİ adına satışın tamamlanması ile başka bir işleme gerek olmaksızın satın alınan malı/hizmeti ön bilgilendirme formunda belirtilen süre ve şartlarla TÜKETİCİ’nin adına oluşturulacak kullanıcı adı ve parola ile internet erişimine açılacak ve bu anda mal/hizmet TÜKETİCİ’ye teslim edilmiş olacaktır. Online olarak satın alınan mala/hizmete ek olarak TÜKETİCİ’nin basılı materyaller de satın almış olması halinde basılı materyallerin TÜKETİCİ’ye teslimi anında mal teslim edilmiş olacaktır. Satın alınan malın/hizmetin özelliğine göre, ön bilgilendirme formunda ayrıntıları, süresi ve şekli belirlendiği üzere, taahhüt edilen edimler SATICI tarafından işbu Sözleşme ve ön bilgilendirme formuna uygun olarak ifa edilecektir.